wseq

17 i 18 de març Tallers UNESCO

Dijous i divendres tots els alumnes de l'escola participaran dels tallers

Els tallers UNESCO són dos dies on tots els nens i les nenes del centre, des de P3 fins a 6è de primària gaudeixen de diferents activitats i tallers.

Els alumnes de l'escola, repartits en 18 grups cadascun d'ells amb alumnes de totes les edats, participen de sis tallers diferents.

Comptem també amb la participació de molts pares i mares que ens ajuden en la realització dels tallers.

ELS TALLERS:

TALLER DE DANSES. Ens trobarem per fer-la ballar una mica i el divendres tarda fer un flash-mob que gravarem.

TALLER DE RELAXACIÓ.- Sempre va bé aprendre a relaxar-nos i a respirar, reconèixer tot el nostre cos.

TALLER DEL PARTY.- Ara ens toca treure tota la nostra vessant artística (mim, cantar, dibuixar,...)

LLEGUMS MÀGIQUES.- Jugarem amb el sentit del tacte per conèixer el conte de la mongetera màgica.

EL BANDOLER.- Un recorregut pel patrimoni gastronòmic català amb petites representacions.

LA RULETA DE LA CULTURA- Petits jocs i tallers al voltant del patrimoni i les llegums.

gfh