dwe

Aquest dijous 17 de novembre- DÓNA SANG!!

Els alumnes de 4t de l’Escola José Echegaray organitzem una Donació de sang i us demanem la vostra participació.

Pensem que donar sang és un fet important, molt valuós i que gràcies a aquest, es poden salvar moltes vides. Diàriament es necessiten 1.000 donacions per atendre als malalts, esteu disposats a ajudar-nos? Junts podem aconseguir-ho!

La donació es realitzarà el dijous 17 de novembre de 9:00 a 13:00 hores i de 15:15 a 19:00 hores. Tindrà lloc a la biblioteca de l’escola situada a la primera planta de l’edifici.

Prèviament a la donació us facilitarem un qüestionari que haureu d’omplir i seguidament tindreu una petita entrevista amb el/la metge/ssa. A continuació, es farà la donació (d’una durada de mitja hora aproximadament) i posteriorment us oferirem un refrigeri per recuperar-vos.

Si voleu ajudar-nos i participar en aquest projecte, heu de ser majors d’edat i no tenir més de 65 anys. Es demana un pes mínim de 50 kg i que no us hagueu fet un tatuatge en els darrers 4 mesos. Els malalts i les embarassades tampoc podeu ser donants. No cal venir en dejú, heu d’estar forts per la donació!

Us agraïm de tot cor la vostra col·laboració i no ho oblideu:

DÓNA SANG, DÓNA VIDA.

COMPTEM AMB TU, ANIMA’T!!!

Salutacions,

Els alumnes de 4t de l’Escola José Echegaray