rte

Arriben els tallers UNESCO!

Dijous i divendres.

Continuem treballant el projecte “Mengem-nos el món”, així que els tallers giraran entorn de la gastronomia. Com sempre hi haurà un taller de dansa que culminarà amb una Flashmob que portarem a terme el divendres aproximadament a les 15:30 hores.

Totes les famílies esteu convidades a participar-hi. En farem gravació que després penjarem al web de l’escola.

Per afavorir el funcionament dels tallers us recordem les següents consignes:

- Els nens/es cal que portin l’esmorzar marcat amb el nom dins d’una bossa i deixin la motxilla a casa.

- Els alumnes de P3, P4 i P5 portin la bata posada.

- Recordeu que dijous i divendres no hi haurà SEP, al migdia tot l’alumnat acabarà a les 12:30 hores.

ELS TALLERS:

TALLER DE DANSES. Ens trobarem per fer-la ballar una mica i el divendres tarda fer un flash-mob que gravarem.

TALLER DE RELAXACIÓ. Sempre va bé aprendre a relaxar-nos, a respirar i reconèixer tot el nostre cos.

TALLER BROWNIE FRED. Aprendrem a fer un bownie que ens podrem endur a casa.

TALLER ALIMENTS CREATIUS. Farem un mòbil pintat amb aliments.

TALLER JUGUEM AMB ELS ALIMENTS. Aquí coneixeran els hàbits i aliments saludables o perjudicials per la nostra salut.

TALLER EL QUE TOQUES COL·LOQUES. Mitjançant el sentit del tacte han de reconèixer diferents aliments i col·locar-los en la piràmide d’aliments.