arbre

CALENDARI D'ACTES NADAL

Us informem de dies, horaris i llocs de diferents actes.

INFANTIL:

• Divendres 18 de desembre: A la tarda assaig general del Concert d’infantil al Centre Cultura.
  • Dilluns 21 de desembre: A la tarda, a les 15:00h al Centre Cultural es realitzarà el Concert de Nadal dels alumnes d'Educació Infantil (activitat oberta a les famílies d'Educació Infantil).
  • Dimarts 22 de desembre:També al matí els alumnes d’Infantil faran cagar el Tió al menjador de l’escola.

PRIMÀRIA:

• Dilluns 21 de desembre: Al matí els alumnes de Primària realitzaran l’assaig general del Concert a Ca n’Oliveras.
  • Dimarts 22 de desembre: A les 10:30h es portarà a terme el Concert de Nadal dels alumnes d'Educació Primària al recinte de Ca n'Oliveras (activitat oberta a les famílies d'Educació Primària).

ENTRADES I SORTIDES, MOLT IMPORTANT:

Educació Infantil (P3, P4 i P5):

ELS DIES 18 I 21 DE DESEMBRE ELS ALUMNES S’HAN DE PORTAR DIRECTAMENT AL CENTRE CULTURAL A LES 14.45h I RECOLLIR-LOS ALLÀ MATEIX A LES 16.30h.

Educació Primària:

EL DIMARTS 22 DE DESEMBRE ELS ALUMNES ENTRARAN A L’ESCOLA A LES 9:00 I SORTIRAN A LES 13:00h.

ALTRES CONSIDERACIONS:

��� Els dies 21 i 22 de desembre NO HI HA SEP.

��� El dia 22 de desembre, farem jornada continuada i l'escola acabarà per a tots els alumnes a les 13h. Aquest dia els nens i nenes només hauran de dur l’esmorzar, no cal portar llibres ni motxilla. Us recordem que aquest dia el servei de menjador és fins a les 15 hores.

��� Us demanem que els dies de concert els nens i nenes vinguin vestits amb pantaló o faldilla fosca (blau marí o negre) i camisa o jersei blanc.

L’equip docent de l’Escola José Echegaray us desitja BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU!!!