Carnaval

La setmana de Carnaval és motiu de celebració i ens permet gaudir d’una setmana més divertida de l’habitual. Al llarg de la setmana els alumnes han de realitzar les consignes que el Rei Carnestoltes ordena. La setmana acaba amb la rua de Carnaval on tothom es disfressa i passeja pels carrers del barri.

La temàtica de les disfresses d’enguany ha estat la ciència. Sempre tenint en compte que un dels objectius de la disfressa és fer servir el mínim plàstic possible, hem vist disfresses ben divertides i esbojarrades. Passant per l’astronomia, la biologia, el món microscòpic i la tecnologia.

La rua passa pels carrers propers a l’escola, i està encapçalada pel rei Carnestoltes, i amenitzada per les coreografies dels alumnes. Part essencial de la rua és l’acompanyament i la participació de les famílies així com dels veïns del barri que gaudeixen d’un moment que fa caliu.

En arribar a l’escola, l’AMPA reparteix coca i xocolata per a tots els nens i nenes de l’escola i es balla al pati fent gresca i xerinola.