primavera

FIRA DE PRIMAVERA 2015

Els alumnes de 4rt i 5è de la nostra escola participen amb dos projectes en la Fira de Primavera 2015

Ja ha arribat! Aquest cap de setmana al nostre poble és la Fira de Primavera 2015.

Els nostres alumnes de han realitzat un munt d'objectes artesanals: polseres, guardioles, mussoles de la sort, claures i imants, etc que ells mateixos vendran el dissabte i diumenge a les parades de la fira. Busque-los i com el nom de la seva cooperativa indica el món és ple de "Petits Detalls".

A més, si el que més us agrada de la festa, són les danses i les tradicions catalanes, amb els alumnes de 4rt de la nostra escola ho tens assegurat. Ells han preparat una ballada de sardanes amb el projecte Sardatic. Els podràs anar a veure diumenge 26 a les 19h al pati del Progrès, on amb molta alegria començarà la trobada.

Us esperem a tots, aquí, allà o als dos llocs, però sempre amb un somriure ben gran!

Recordeu que dilluns 27 no hi ha escola, aprofitem i gaudim d'questa bonica festa. Bona Fira de la primavera 2015 a tothom!