e3e

L’escola celebra els tallers UNESCO

L’Escola José Echegaray celebra els tallers UNESCO com a cloenda d’aquest segon trimestre que enguany s’ha centrat en el tema “Mengem-nos el món”. El dijous dia 17 de març i el divendres 18, tots els alumnes de l’escola s’han unit en diversos grups i han gaudit de les activitats que han preparat els alumnes de l’Institut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat i que juntament amb la col•laboració dels pares dels alumnes de l’escola i l’equip de mestres han fet que fos un èxit absolut. La tarda del divendres ha conclòs amb l’esperat flashmob que s’enregistra cada any durant les mateixes dates.

Durant el matí del primer dia, tots els nens des de P3 a sisè s’han organitzat en grups, uns 18 en total, i cada un amb el nom d’una fruita. Durant els dos dies els nens han anat recorrent els diversos tallers i realitzant totes les activitats en un ambient on els més grans de cada grup han ajudat i cuidat dels més petits.

En total els tallers han estat sis de diferents. Un d’ells ha estat la ruleta de la cultura que els ha permès conèixer diversos monuments i experimentar creant dibuixos amb llegums. El segon ha estat de teatre, El Bandoler, on han escenificat diferents històries sobre la procedència dels llegums. El taller Party ha fet que els alumnes traguessin la seva vessant més artística a través del cant, el mim i el dibuix. També n’hi ha hagut un sobre tècniques de relaxació i respiració. I fins i tot el taller on han elaborat la seva pròpia bosseta amb les llavors i les instruccions per a poder-les plantar. Però, sens dubte, un dels més esperats per tots els nens i nenes ha estat el taller de dansa, on han après la coreografia que durant la tarda del divendres han immortalitzat a la flashmob i on pares i mares que han volgut hi han pogut també assistir.

VEDEOS FLASHMOB: