edf

S'apropa Sant Jordi!

Concurs obert a totes les famílies

Estimades famílies!

Volem informar-vos que el proper divendres 21 d’abril celebrarem, com cada any a l’escola, els Jocs Florals. Per fer-ho hem preparat un acte obert a les famílies que tindrà lloc al pati de l’entrada a les 10 del matí.

Hi haurà paradetes on els alumnes de 6è vendran flors, treballs manuals, etc. També hi haurà una rifa per tal de finançar les activitats de fi de curs de 6è.

Aprofitem per convidar-vos a participar en el concurs literari, en la categoria de famílies. Les bases són les següents:

• Tema lliure.
• En llengua catalana.
• Extensió: un full per una cara.
• Format: escrit a mà (es valorarà la bona presentació).
• Als treballs presentats cal indicar-hi el nom de la família. L’heu d’entregar al/la tutor/a abans del dia 3 d’abril.

El mateix dia, al migdia i a la tarda, hi haurà jornada de Portes Obertes perquè pugueu entrar a veure l’escola i els treballs realitzats pels vostres fills i filles al llarg del curs. Horari: de 12:30 a 13 h i de 15:00 a 17 h.

Us convidem, doncs, a participar a totes les activitats de la jornada. En cas que no hi pugueu assistir i desitgeu que els vostres fills/es de primària (1r a 6è) puguin comprar algun producte de les paradetes, podran portar diners, excepcionalment. La quantitat la decideix cada família.

Per a l’activitat del matí, seria convenient que els alumnes portessin una gorra per protegir-se del sol.

P. D.: En cas de pluja l’acte es realitzarà al menjador de l’escola, i per problemes d’aforament, no podria ser obert a les famílies.

Cordialment,

L’Equip de mestres.