Menjador escolar

El menjador de l’escola és un lloc on els alumnes passen una estona agradable cada dia. Estableixen una sana relació amb el menjar, socialitzen amb els seus companys i aprenen hàbits higiènics i saludables que perduren en el temps.

L’AMPA del centre ha tracta de mantenir aquest espai actual i adaptat a les necessitats dels infants. La darrera millora ha estat millorar l’acústica del menjador instal·lant uns panells al sostre per evitar la reverberació quan hi ha soroll.

El preu del servei per aquest curs és de 6,10 € pels alumnes fixes i de 6,70 pels alumnes esporàdics

La gestió d’aquest servei la realitza l’AMPA de l’escola. Tota la informació sobre preus, menús, fulls de domiciliació… la podreu trobar al blog de l’AMPA: ampajoseechegaray.blogspot.com