Benvinguda P3 2019-20

L’escola és un lloc de renovació constant. Cada any una generació tanca la seva etapa al centre, que l’ha cuidat durant nou anys, i una de nova entra amb il·lusió per descobrir un nou món que tot just comença.

Enguany l’Echegaray ha tornat a celebrar una festa de benvinguda pels alumnes de P3 del curs 2019-20. Des de l’escola, i amb l’ajuda dels alumnes de sisè,  es munten diferents activitats com ara: collarets de pasta, creació de titelles, tallers per pintar cares, jocs amb dolços i farina, jocs de punteria, etc.

En aquestes activitats participen també els alumnes d’Educació Infantil que, ja a l’escola, comencen a conèixer als seus nous companys. Finalment tots els infants gaudeixen d’un esmorzar per acabar la jornada.

Acabat aquest “bautisme” típic de l’escola, us donem la benvinguda. Ja formeu part de la família Echegaray!!

Tot seguit trobareu un àlbum amb fotos de la magnífica jornada.