Beques menjador 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’han aprovat les BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ADREÇATS A ALUMNAT D’ENSENYAMENTS OBLIGATORIS I DE SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE CENTRES EDUCATIUS SUFRAGATS AMB FONS PÚBLICS PER AL CURS 2019-2020 DE LA COMARCA DEL BAIX LLOBREGAT, d’acord amb els criteris establerts pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Els criteris del curs escolar 2019-2020 són molt similars a la convocatòria del curs passat, excepte una petita modificació en els llindars econòmics familiars.

S’adjunten les bases amb els procediments de gestió i els models de sol·licitud què també estaran disponibles a la pàgina web del Consell Comarcal: www.elbaixllobregat.cat

El termini per a la presentació de sol·licituds serà fins el dia

20 de maig de 2019.

Per a qualsevol dubte o aclariment restem a la vostra disposició