Carnaval

Com cada any la setmana de Carnaval és motiu de passar una setmana més divertida de l’habitual. Al llarg de la setmana els alumnes han de complir les consignes que el Rei Carnestoltes els hi va donant. La setmana acaba amb la rua de Carnaval on tots/es hi anem disfressats. Aquest curs la temàtica de les disfresses eren les pel·lícules. Els d’Educació Infantil, anaven de Trolls; els de Cicle Inicial, de Minions; els de Cicle Mitjà, de Els Increïbles, i els de Cicle Superior, de Harry Potter.

La rua passa pels carrers propers a l’escola, i està encapçalada pel rei Carnestoltes, i amenitzada per les coreografies dels alumnes.

En arribar a l’escola, l’AMPA sempre reparteix coca i xocolata per a tots els nens i nenes de l’escola.