Carnaval

Com cada any la setmana de Carnaval és motiu de passar una setmana més divertida de l’habitual. Al llarg de la setmana els alumnes han de complir les consignes que el Rei Carnestoltes els hi va donant. La setmana acaba amb la rua de Carnaval on tots/es hi anem disfressats i passegem pels carrers del barri.

Aquest curs 2020-21, degut a la Covid-19, la logística ha estat diferent. Donat que no s’ha pogut fer la rua pel barri s’ha fet una desfilada per torns al pati de l’escola amb agrupacions molt reduïdes i la presència del protagonista de la festa… el rei carnestoltes!

La temàtica de les disfresses han estat els instruments. Els alumnes d’Educació Infantil, anaven de xilòfons i els alumnes de primària han meravellat a tota l’escola amb disfresses de tubes, guitarres, timbals, saxos, etc.

La rua passa pels carrers propers a l’escola, i està encapçalada pel rei Carnestoltes, i amenitzada per les coreografies dels alumnes.

En arribar a l’escola, l’AMPA sempre reparteix coca i xocolata per a tots els nens i nenes de l’escola.

FOTOGRAFIES CARNAVAL 2021