Celebració DENIP a l’Echegaray

El passat dimarts 30 de gener es va celebrar a la nostra escola la festa del DENIP també conegut com a dia escolar de la no violència i la pau.

Enguany els alumnes de l’Echegaray han dedicat temps durant les darreres setmanes a conéixer la vida i la figura que suposava John Lennon. Per commemorar el dia de la no violència i la pau s’ha elaborat un mural fet de mans pintades que ha comptat amb la participació d’alumnes, mestres i també de les famílies ja que tots ells són qui formen l’escola.

D’altra banda, a la tarda s’ha celebrat una trobada on els alumnes de tota l’escola han cantat una versió adaptada de la cançó “Imagine” i s’ha exhibit una pancarta commemorativa. Aquesta consisteix en un símbol de la pau recobert de coloms de  colors que duien missatges i desitjos a favor de la pau escrits per l’alumnat.