COMUNICAT EN RELACIÓ A LA NEU

Escola José Echegaray
Martorell

Estimades famílies,

En relació a les previsions de nevades per les properes hores, us fem arribar les instruccions que hem rebut aquesta tarda des del Departament d’Ensenyament:

En cas que aquesta nit i primeres hores de la matinada empitjori la situació, les nevades siguin importants i hi hagi risc per la circulació, les mesures seran les següents:

1. L’escola obrirà les portes, però només oferirem serveis mínims. Per precaució, no es recomana l’ús del vehicle.
  2. Duran el dia de demà, anirem rebent instruccions de com hem d’anar actuant en funció de l’evolució del temporal. Estiguem atents al Tokapp i al web de l’escola.
  3. En qualsevol cas, seguiu els mitjans de comunicació per tal de tenir prou informació.

Atentament,

L’equip directiu.