Cros escolar 2024

Un any més som molt afortunats de poder compartir amb vosaltres una gran notícia. L’escola José Echegaray ha estat la guanyadora del XVIè Cros escolar!

Amb motiu de les festes del Roser el Martorell Atlètic Club va organitzar un Cros per les escoles del poble a les instal·lacions de Torrent dels Llops. Com és habitual, l’alumnat de l’Echegaray va voler participar en una cita que ja és tot un clàssic del mes d’octubre i a la que totes les famílies van assistir de forma massiva.

Fruit d’aquest gran esforç col·lectiu per part de la família Echegaray vam enregistrar gairebé 90 participacions individuals, una xifra que dona un missatge molt clar: L’Echegaray promou l’activitat física com a part dels hàbits saludables i destaca com d’important és socialitzar i crear una cultura de grup on tots som importants, des del primer classificat fins al darrer.

El claustre de l’escola us dona les gràcies un any més per representar tan bé al centre i per portar a casa el trofeu de campió. Som Echegaray

Tot seguit compartim amb vosaltres un enllaç amb fotos de la cursa i del podi.