Cultura Emprenedora a l’Escola

El curs 2013-2014 els alumnes de 5è de l’escola van començar el programa La Cultura Emprenedora a l’Escola (Cueme). És un projecte que ha permès als nostres alumnes aprendre una nova forma de desenvolupar-se dins de la societat i els ajudarà a extreure tot el seu potencial a l’hora de prendre decisions.

La nostra escola, José Echegaray, és pionera a Martorell a portar a terme aquest programa que està impulsat per la Diputació de Barcelona i a Martorell està gestionat per l’Ajuntament de Martorell, a través de les Regidories de Promoció Econòmica i d’Ensenyament.

Aquest curs 2022-23 els alumnes de 5è ja treballen en la seves cooperatives i donen les primeres passes dins el món de l’emprenedoria com sol·licitar el NIF, crear un logotip i rebre feedback dels seus padrins. Les cooperatives porten noms d’allò més originals com ara “CNDE” en el cas de 5è A i “La creativitat a l’Echega” a 5è B.

Tot seguit trobareu un petit recull amb fotos de la jornada de venda