DENIP 2020

Un any més l’Escola José Echegaray ha fet del Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP), una celebració on els alumnes han gaudit tot aprenent els valors que promou la UNESCO.

El tema que s’ha triat enguany ha estat GREENPEACE. L’alumnat ha pogut aprendre moltes coses sobre aquesta ONG i en especial sobre la temàtiques del canvi climàtic, reciclatge, cura del planeta…

Al llarg de la setmana els alumnes de 4t, 5è i 6è han preparat unes obres de teatre que han meravellat als més petits de l’escola. Res millor que un company d’escola per fer-los entendre com n’és d’important cuidar el planeta.

D’altra banda, i com ja és tradició a l’escola, s’ha fet un mural de mans a la paret del gimnàs per commemorar l’arribada de tot l’alumnat nouvingut i les seves famílies. “Petites accions aconsegueixen grans canvis al planeta” ha estat l’eslògan per guarnir el mural d’aquesta edició 2020.

Al següent enllaç trobareu fotos de les diferents activitats: