Es constitueix un nou consell d’infants

El passat diumenge 19 de març el nou Consell d’Infants va reunir-se al teatre El Progrés.

El Consell d’Infants del curs 2022-2023 s’ha constituït va aplegar els alumnes que entraran a formar-hi part enguany, així com els qui van ser escollits els cursos 2020-2021 i 2021-2022, que no van poder reunir-se a causa de la pandèmia. Les famílies dels infants, mestres de les escoles i una representació del consistori van estar presents en aquest acte, que es va reprendre dos anys i mig després de l’última vegada que es va celebrar de manera presencial.

El Consell d’Infants està integrat per escolars de 4t de Primària de diferents centres educatius martorellencs que pretenen fer propostes i ajudar en la millora dels objectius locals, així com a integrar grans fites, com els Objectius de Desenvolupament Sostenible, en l’agenda martorellenca.

Tot seguit us compartim un enllaç amb la notícia amb fotos de la trobada.