Gravació de falques pel CUEME

Els alumnes de 5è de Primària de l’Escola José Echegaray han après a fer una falca radiofònica per promocionar els productes de les seves cooperatives. A les aules, van veure un vídeo tutorial elaborat pels professionals de Ràdio Martorell i aquest mes han visitat els estudis de l’emissora per enregistrar els anuncis.

Els alumnes han après la importància de tenir en compte el target o públic al qual es dirigeixen, com escriure el text o guió, i com triar la música, jingle o efecte per augmentar l’efectivitat del seu anunci i fixar-lo a la memòria de l’oient. També se’ls hi ha explicat quin tipus de locutor es necessita per enregistrar una falca, tot tenint en compte la veu, l’accent, la dicció i la interpretació.

Després de treballar la creació de la falca a classe, l’han pogut enregistrar aquest mes de maig als estudis de Ràdio Martorell. Els anuncis s’emetran aquest divendres, 19 de maig, al Radioinformatiu de l’emissora, a les 13.30 i a les 20.30h.

Les cooperatives de l’Echegaray, CDND i La Creativitat del José Echegaray, han gaudit de l’experiència i del que els aporta a nivell personal pel seu futur.

Recordem que el Mercat CUEME tindrà lloc l’1 de juny, de 9.00 a 13.00h, a la rambla de Les Bòbiles. Els beneficis que recaptin amb els seus productes es destinaran a finalitats socials.

A continuació trobareu les falques al següent web https://martorelldigital.cat/els-cooperativistes-anuncien-el-mercat-cueme-a-radio-martorell/