Informació DENIP 2018

Benvolgudes famílies, el proper dimarts 30 de gener és el Dia de la Pau i la No Violència (DENIP). A tal efecte, els alumnes de l’escola realitzaran durant aquests dies diverses activitats relacionades amb aquest tema. També treballarem el personatge triat enguany, que és el desaparegut John Lennon, activista pro-pau des de sempre. A més a més l’escola celebrarà un acte unitari el mateix dimarts dia 30, al menjador, on els alumnes cantaran una adaptació de la coneguda cançó d’aquest autor: “IMAGINE”.

Val a dir que com altres anys, el dilluns 29 de gener farem la pintada de mans a la paret del gimnàs, on tots els membres nouvinguts aquest curs podran deixar la seva empremta amb el color que més els agradi. Esteu tots convidats!!!!

*La pintada tindrà inici a les 9:30, i durarà aproximadament fins ales 12h.

**Els pares que hi vulguin assistir, només hauran de fer-ho. No cal avisar amb antelació.