Junts som més forts

Estimats alumnes i estimades famílies,

com bé sabeu el passat 12 de març vam haver de tancar l’escola per iniciar el confinament a causa del coronavirus. Estem vivint una situació excepcional, històrica i des de l’escola no podem deixar de banda al protagonista principal de la nostra escola, les famílies.

Sabem que aquestes setmanes viurem situacions intenses, sovint difícils de gestionar i que, en ocasions, ens portaran al límit. Però és en aquests moments quan el nostre caràcter ha de brillar més fort que mai i ensenyar-nos que, igual que les nostres famílies fa molt de temps van haver de viure situacions complicades, en els pitjors moments és quan més junts hem d’estar. Per que junts som més forts.

Hi ha una dita que diu “si vols anar ràpid vés sol, si vols arribar lluny vés acompanyat”. Aquest missatge ens ha de fer recordar que no estem sols, ens tenim els uns als altres i si volem arribar a sortir d’aquesta situació hem de recolzar-nos en el grup, fer pinya i recordar que tots plegats formem una família, la família Echegaray.

Des de l’escola som molt afortunats de tenir-vos i poder gaudir de vosaltres dia rere dia. Veure com creixeu, com aneu superant els obstàcles que us trobeu al camí, com feu front a les vostres pors i sortiu més forts que mai i com, un cop esteu preparats, ens dieu fins aviat. Per que un cop has format part de la família Echegaray, ho ets per sempre.

Per aquest motiu, us demanem que ens seguiu enviant fotos vostres durant el confinament. Ja siguin cuinant, jugant, fent alguna manualitat, esport o simplement per que us puguem veure i sentir que us tenim una mica més a prop. Totes i cadascuna ens ajuden a passar millor aquests dies.

En el següent enllaç trobareu una carpeta amb un recull de les fotos que ens heu anat enviant. Esperem que, igual que el vostra alegria, segueixi fent-se gran dia rere dia:

Recordeu-ho… JUNTS SOM MÉS  FORTS!