L’Echegaray guanya el campionat d’atletisme

Sembla mentida que un any més puguem escriure aquesta notícia, però és ben certa! L’Escola José Echegaray s’ha proclamat vencedora del XIIIè campionat escolar d’atletisme.

Després d’assolir la primera posició al Cross i d’encapçalar la classificació després de la primera jornada de pista, el passat diumenge 27 d’Octubre el centre es va proclamar vencedor de les jornades de pista així com del campionat escolar.

El podi de les jornades va ser el següent: Escola José Echegaray 89 punts, Escola La Mercé 85 punts, Escola Lola Anglada 49 punts.

Pel que fa al podi del campionat escolar, el resultat va ser: Escola José Echegaray 158 punts, Escola La Mercé 109 punts, Escola Lola Anglada 73 punts.

Els registres per aconseguir aquest campionat han estat sorprenents, fins a 99 alumnes de l’escola han volgut prendre part en aquest campionat on l’objectiu principal era promoure l’activitat física i els hàbits de vida saludables.

Per acabar volem transmetre el nostre agraïment a les famílies de l’escola, sense el vostre compromís res no hauria estat possible. Gràcies per apostar per l’activitat física i per promoure uns hàbits saludables entre l’alumnat. Des de l’escola estem molt orgullosos de la FAMÍLIA ECHEGARAY!!

A continuació teniu les fotos de la jornada: