L’Echegaray guanya el Xè cross escolar

El passat diumenge 8 d’Octubre l’escola José Echegaray es va proclamar campiona al Xè Cross escolar organitzat pel Martorell Atlètic Club.

A banda de l’Echegaray amb una puntuació de 58 punts com a primer classificat, els altres integrants del podi van ser l’escola Juan Ramón Jímenez i l’escola Els Convents, tots dos amb 22 punts.

La victoria en aquesta competició va ser fruit de l’alta participació dels alumnes del nostre centre i una alta implicació per part de les famílies. Moltes felicitats, des de l’escola estem molt orgullosos d’aquest compromís.

Aprofitem per recordar-vos que encara queden dos jornades per disputar. La primera serà el diumenge 22 i la darrera 29. És important que no llenceu el pitrall ja que el podeu fer servir per les properes jornades.

Al següent link podeu trobar els resultats i fotografies de la cursa: http://martorellatletic.cat/resultats-i-galeria-fotografica-x-cros-escolar/