L’Echegaray líder provisional al campionat escolar.

El passat diumenge 22 d’octubre va tenir lloc la 1ª jornada de pista del XIè campionat escolar d’atletisme amb uns resultats excepcionals per part de l’escola.

El José Echegaray va fer una magnífica jornada gràcies,  un cop més, a una altíssima participació i implicació per part d’alumnes i famílies així com unes gran actuacions atlètiques.

A falta d’una jornada, la nostra escola encapçala la classificació amb 131 punts per davant de l’escola Els Convents (40 punts) i l’escola Juan Ramón Jiménez (36 punts).

Des de l’escola volem agraïr a les famílies el seu compromís i us recordem que aquest diumenge 29 d’octubre té lloc la darrera jornada al Complex esportiu Torrent de llops on es decidirà quina escola és la guanyadora del campionat escolar.

Us adjuntem els resultats de les proves així com un grapat de fotografies que va fer l’organització del Martorell Atlètic Club.

RESULTATS I GALERIA FOTOGRAFICA JORNADA PISTA 22/10/2017