L’Echegaray revalida el títol

Estimades famílies, tenim una meravellosa notícia que volem compartir amb tota la comunitat educativa i és que l’Echegaray ha guanyat el XIIIè Cross Escolar amb motiu de les festes del Roser!

En una magnífica matinal atlètica a les pistes d’atletisme de Martorell fins a 109 alumnes del centre van participar en el Cross per donar la victòria a l’Escola José Echegaray amb una puntuació total de 52 punts. Volem felicitar al Vicente Aleixandre i a l’Escola la Mercè que amb 42 i 22 punts respectivament van aconseguir el segon i tercer lloc al podi.

Un any més volem donar les gràcies a tota la comunitat educativa que envolta a l’Echegaray. A les famílies pel seu suport i acompanyament i als alumnes pel seu gran paper lluint el nom de l’escola arreu i promocionant un estil de vida saludable practicant activitat física. Juntament amb el claustre formem la família Echegaray. Una família que, amb motiu d’aquesta cursa, està d’enhorabona!

Enllaç amb les fotos de la jornada: