L’escola José Echegaray guanya el XI campionat escolar

El passat cap de setmana el CEIP José Echegaray s’ha proclamat guanyador del XI campionat escolar d’atletisme.

Després de guanyar el Cross i fer un molt bon paper a la primera jornada les sensacions eren molt bones de cara a aquesta darrera jornada que tancava el campionat. Finalment i gràcies a l’alta participació per part dels nostres alumnes i a les seves actuacions, la nostra escola es va proclamar campiona amb 204 punts, rècord del campionat, per davant de l’escola Lola Anglada (65 punts) i La Mercé (48 punts).

Volem agraïr un cop més a les famílies i als nostres alumnes la seva participació ja que, sense ells, aquest èxit no hagués estat possible. Felicitats a tots i totes. L’escola està molt orgullosa de vosaltres.

Per últim volem donar les gràcies al Martorell Atlètic Club, a l’ajuntament de Martorell i a tots els patrocinadors, per fer possible aquest campionat. Des de l’escola valorem molt positivament la pràctica de l’activitat física i els beneficis que aquesta té a la salut dels nostres infants.

Us deixem un enllaç a la web del Martorell Atlètic Club on podreu trobar fotografies de la jornada així com els resultats de cada prova.

RESULTATS I GALERIA FOTOGRAFICA 2a JORNADA PISTA 29/10/2017