Preinscripció 2022-23

Dates: Del 7 al 21 de març

Sol·licitudhttps://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

INFORMACIÓ:

• Des del curs passat totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.
  • No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.
  • Hi ha dos tipus de sol·licitud:
    • Electrònica: cal identificació digital (DNI electrònic, Cl@ve, IdCat, )

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne (IDALU), omplir els instituts per ordre de preferència i enviar la sol·licitud.

• Suport informàtic: sense identificació digital

Cal identificar a l’alumne amb el seu número d’identificació de l’alumne (IDALU), adjuntar escanejada o fotografiada la documentació, omplir el formulari i enviar-ho.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud (Llibre de família o altres documents relatius a la filiació i DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne).
  • El codi de centre del nostre centre és 08020619, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el núm. d’identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal (alumnes ja escolaritzats a Catalunya).
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

ALGUNES PREGUNTES FREQÜENTS:

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

SI TINC DUBTES OMPLINT LA SOL·LICITUD, ON EM PUC ADREÇAR?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre que escolliu inscriure el vostre fill o filla en primera opció, en horari d’oficina, i us ajudaran a complimentar el procés.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció a la pàgina web: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

Documents per ajudar-vos en la preinscripció:

OFERTA DE PLACES

(Pendent de resolució)