Preinscripcions 2018-19

Estimades famílies, tenim nova informació en relació a la preinscripció pel proper curs 2018-19.

La preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria es podrà realitzar del 13 al 24 d’abril. A Martorell la preinscripció es realitzarà a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) al Complex Educatiu Torrent de Llops (c/ Josep Tarradellas, 11). El procés de preinscripció es farà amb cita prèvia.

L’OME comunicarà per escrit a les famílies el dia i hora per fer la preinscripció. Als alumnes de 6è dels centres escolars de Martorell se’ls lliurarà la carta amb la cita a la mateixa escola on estan escolaritzats. A les famílies que han de fer la preinscripció al segon cicle d’educació infantil (P3) se’ls farà arribar per correu. Per a qualsevol altre circumstància caldrà demanar cita a l’OME.

Els horaris de preinscripció a l’OME són al matí, de 9.30 a 13.00h, de dilluns a divendres; i les tardes de dilluns a dijous, de 15.30 a 20.00h.

Esperem que aquesta informació us hagi pogut servir d’ajuda.