Premi al centre educatiu

El passat divendres 8 d’abril va tenir lloc la nit de l’esport de Martorell. En una gala molt especial després de dos anys sense poder assistir a causa de la pandèmia, l’escola José Echegaray estava entre els finalistes que optaven al reconeixement al millor centre educatiu.

La decisió del jurat va ser històrica i és que, per primera vegada, l’Escola José Echegaray ha guanyat el reconeixement juntament amb la Institució Escolar Balmes.

Aquest reconeixement és fruit de la gran pinya que fem tots plegats, alumnes, famílies i el claustre de l’escola. Per aquest motiu volem donar-vos les gràcies per fer-nos confiança any rere any i seguir donant a l’escola un valor afegit que ens fa tan especials.