propostes pel confinament

Estimades famílies,

ja fa una setmana que vam iniciar el confinament i vam haver de tancar l’escola amb motiu de la pandèmia. Des de l’escola sabem que aquest és un repte dur, però si un tret ens caracteritza a la família Echegaray és saber tenir la paciència i el valor de fer front a situacions complicades treballant en equip.

Ara ens toca quedar-nos a casa però això no vol dir que no poguem viatjar, per aquest motiu us fem arribar una proposta amb recomanacions pel confinament que consisteixen en fomentar la lectura. Quan llegim viatgem a un món completament nostre, un món que neix a la nostra imaginació, i aquesta és l’eina més poderosa que tenim per fer front a la situació actual.

Des de l’escola volem donar-vos ànims i recordar-vos que la família Echegaray som una pinya. Tot seguit trobareu el document amb les recomanacions.

Recomanacions lectura