Reutilització llibres 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Per al proper curs 2019-2020 està previst continuar amb el programa de reutilització de llibres escolars. Com ja sabeu la nostra escola està fomentant la reutilització de llibres de text als cursos de 3r a 6è per tal de garantir una sèrie d’objectius que per al nostre projecte educatiu són bàsics:

• Fomentar els valors de corresponsabilitat i solidaritat en tots els àmbits de la comunitat educativa.
  • Adquirir responsabilitat individual quan demanem a cada infant que es comprometi envers el bé col·lectiu.
  • Aprendre a compartir el material i pensar en els altres.
  • Disminuir el cost de la compra de material que cada família inverteix anualment.
  • Potenciar, a través de la reutilització,  el respecte envers el medi ambient i el reciclatge, en l’esperit del projecte UNESCO de l’escola.

El cost de la reutilització serà:

• Alumnes que no han reutilitzat mai:

20€ dipòsit (a retornar a 6è) + 5€ material (folres, etiquetes, etc.)  + 35€ llibres (compra dels quaderns i els llibres que cal canviar)= 60€ de reutilització  +   18€ quota AMPA.

• Alumnes que ja reutilitzen ara:

5€ material (folres, etiquetes, etc.) + 35€ llibres (compra dels quaderns i els llibres que cal canviar)=

40€ de reutilització + 18€ quota AMPA.

S’haurà de liquidar tot a la Secretaria de l’escola abans del 7 de juny.

Realitzarem una REUNIÓ INFORMATIVA el proper dimecres 15 de maig de 2019 a les 15:15h a la Biblioteca de l’escola.

Les famílies que estiguin interessades en participar en el projecte de reutilització de llibres han de retornar el comprovant d’inscripció al seu tutor/a o respondre per Tokapp abans del dilluns 20 de maig.

Molt atentament,

La Comissió de Reutilització