Sant Jordi 2022

El passat divendres 22 d’abril vam celebrar Sant Jordi. Un Sant Jordi sense restriccions, amb el suport de les famílies, les autoritats del municipi i tota la comunitat educativa de l’Escola José Echegaray.

Dijous i divendres va tenir lloc la marató de contes on, famílies i mestres de l’escola van llegir contes als diferents grups del centre, alguns fins i tot van dinamitzar aquesta lectura.

Divendres al matí i a la tarda es va celebrar la tómbola organitzada pels alumnes de 6è on van repartir un munt de detalls entre l’alumnat del centre que hi va participar, sense cap mena de dubte va ser un èxit!

Finalment, divendres a la tarda vam poder tornar a celebrar els jocs florals de l’escola on es van lliurar els premis als guanyadors de cada grup i els alumnes de P3 i final de cicle van regalar-nos una meravellosa estona amb les seves danses.

Compartim amb vosaltres les fotos dels jocs florals, la marató de contes i les paradetes dels grups de 6è!