SETMANA UNESCO

Benvolgudes famílies,

Com cada any celebrem a l’escola la setmana UNESCO. Enguany treballarem el tema “DESPLASTIFICA’T”.  Trobem que és un tema molt actual i que ens preocupa a tots ja que les noves generacions viuen envoltades d’aquest material i hem de ser conscients de quins són els perills que el plàstic té pel medi ambient.

Per capgirar aquesta situació i deixar un món com cal a les properes generacions, què millor que sensibilitzar als nostres alumnes al respecte?

Durant aquesta setmana els alumnes de tota l’escola dedicaran molt de temps a parlar sobre aquest tema i a treballar-lo en profunditat amb diferents activitats com manualitats, confecció de possibles solucions, etc; és per aquest motiu que demanem la vostra col·laboració aportant els materials que us demanin al llarg de la setmana.

Moltes gràcies.