Setmana UNESCO

La setmana UNESCO se celebra al mes de novembre intentant coincidir amb el dia de la creació de la UNESCO.
Aquest 2023 treballem amb el tema “Protegim els Oceans”. Des de l’escola trobem que és un tema actual i proper a l’alumnat. És important ser conscients de l’efecte que tenen en el planeta les males pràctiques i la mala gestió dels residus que a vegades es fa i que posen en perill el fons marí i la sostenibilitat de moltes espècies.
Per treballar aquest tema els alumnes han fet diferents activitats com crear un mural amb animals marins, elaborar endevinalles relacionades amb els oceans i una dansa conjunta de tota l’escola on hem representat el moviment dels oceans al ritme de la cançó “Per la mar viva” de Cala Joia. A més a més, cada grup ha pogut treballar en diferents propostes adaptades a cada nivell.
A continuació podeu veure una petita mostra de les activitats treballades.