Tallers UNESCO 2024

Benvolgudes famílies,

Els passats 22 i 23 de març vam celebrar el final del trimestre amb els tallers UNESCO, una ocasió que tota l’escola espera amb molta il·lusió. Tot l’alumnat des de I3 fins a 6è participa en les diferents activitats que preparen els alumnes de l’Institut Severo Ochoa conjuntament amb mestres de l’escola i les famílies del centre.

En aquesta ocasió, han girat entorn les dones i la ciència, el tema que enguany es treballa com a projecte d’escola. Els nostres alumnes han pogut aprendre sobre el treball que van desenvolupar grans científiques, imaginar-se com seria viure a l’espai o experimentar amb productes quotidians.

A més a més, van preparar una dansa que van dur a terme tots junts al pati de l’escola la tarda de divendres, una bonica cloenda per dos dies plens d’emoció!

A continuació us compartim un recull de fotografies i vídeos dels Tallers UNESCO 2024.